×

13.500+ klanten waarderen ons met een 9.4

10.000+ producten uit voorraad leverbaar

Voor 16:00 besteld, morgen in huis*

Gratis verzending vanaf €50 binnen Nederland

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen.

Bestellen 

Hoe bestel ik bij jullie?

Bestellen bij ons is heel eenvoudig: u klikt het gewenste artikel aan, kiest de juiste maat en plaatst deze vervolgende in de winkelwagen. Wanneer u uw winkelwagen gevuld heeft klikt u in het winkelmandje op ‘Verder naar bestellen’ en vult u uw persoonlijke gegevens in. Als uw gegevens compleet zijn kunt u onder uw gegevens de gewenste betaalmethoden selecteren en vervolgens betalen. Wanneer u de betaling heeft afgerond ontvangt u een bestel bevestiging in uw mailbox. Vervolgens wordt uw bestelling in ons magazijn verwerkt en ontvangt u later de Track & Trace van DHL

Is er een minimum bestelbedrag?

Wij hebben geen minimaal bestelbedrag. Wel berekenen wij verzendkosten (€5,95) tot een orderbedrag van €50,00 (excl. BTW). Boven de €50,00 betaald u geen verzendkosten bij verzending binnen Nederland

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons veilig betalen met een van de onderstaande betaalmethoden:

  • IDeal
  • PayPal
  • Bancontant
  • SOFORT Banking
  • Achteraf betalen (Klarna)
Hoe kan ik een kortingscode toepassen?

Op de winkelwagenpagina vindt u onder de artikelen  een veld waar u de waardebon in kan voeren. Wanneer de waardebon correct is ingevuld verschijnt er een bevestiging op uw scherm.

Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?

Als de betaling/bestelling gelukt is ontvangt u een mail met de orderbevestiging. Heeft u toch liever een van onze medewerkers aan de telefoon om dit te controleren dan kunt u ons bereiken op telefoonnummer 0318-769003

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door ons te bellen of te mailen. Mocht uw bestelling al verzonden zijn dan kunt u deze retour sturen wanneer u deze ontvangt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heeft u toch het verkeerde artikel besteld dan kunt u dit telefonisch of via mail aan ons doorgeven. Onze medewerkers lossen dit graag voor u op.

Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

U kunt onze medewerkers bereiken op +31 318 769 003 of via info@onlineborenkopen.nl, onze medewerkers helpen u graag verder.

 

Levering

Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren in Nederland, België en Duitsland. Mocht u naar andere landen willen verzenden neem dan contact op met onze medewerkers om de mogelijkheden te bespreken

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? Wat is de levertermijn?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst worden, worden dezelfde dag aan DHL meegegeven. Normaliter worden deze de eerst volgende dag bij u geleverd (op zakelijke adressen worden alleen op werkdagen afgeleverd door DHL).

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan zeker! Wij raden wel aan om even contact met onze medewerkers op te nemen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw bestelling klaar ligt bij onze afhaalbalie.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?

Uw afleveradres wijzigen kan door contact met ons op te nemen. Dit gaat het snelste door met een van onze medewerkers te bellen

Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Mocht de tracking aangeven dat het pakket geleverd is maar u heeft nog niks ontvangen dan zou het kunnen dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag zodat wij een onderzoek kunnen opstarten bij DHL

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet geleverd kan worden?

Als het DHL niet gelukt is om het pakket af te leveren dan wordt deze of bij de buren aangeboden of het pakket wordt naar een DHL afhaalpunt gebracht.  U kunt dit zien een de Track en Trace die u van DHL heeft ontvangen.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden te retourneren. Na 14 dagen heeft u nog eens 14 dagen de tijd om met een geldige reden uw bestelling te retourneren, we vragen u wel om hiervoor contact met onze klantenservice op te nemen.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt op de pagina retourneren uw bestelling retour aanmelden. U ontvangt na het invullen van het formulier een bevestiging per mail. Deze bevestiging dient tevens als het retourformulier. Verpak de artikelen stevig in een doos en voeg het retour formulier toe aan de retourzending.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra de retourzending bij ons binnengekomen en goedgekeurd is ontvangt u binnen 1-2 werkdagen het bedrag op uw rekening

Hoe kan ik een retourlabel aanvragen?

Zodra u de retouraanvraag heeft ingediend ontvangt u een mail met de bevestiging. Deze bevestiging dient als het retourlabel. Wij vragen u het retourlabel met de artikelen mee te sturen

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Wanneer uw bestelling beschadigd is binnengekomen kunt u contact met onze medewerkers opnemen om samen naar een passende oplossing te zoeken. Wij zullen u ook vragen om foto’s van de verpakking en de producten te maken (wij hebben deze foto’s nodig om een klacht bij DHL in te dienen).

Voor verdere vragen staan onze medewerkers u graag te woord!

Abonneer je op onze nieuwsbrief
Contactgegevens
  • Onlineborenkopen.nl
  • Inductorstraat 8
  • 3903 KB, Veenendaal

  • KvK: 77485254
  • BTW: NL86.10.22.178.B01